Other Menu

Kullanım şartları ve koşulları

Kullanım şartları ve koşulları

● Madde 1 (Amaç, vb.)
① Woojin Plaimm Co., Ltd. (www.woojinplaimm.com) Hizmet Hüküm ve Koşullarının (bundan böyle "Hüküm ve Koşullar" olarak anılacaktır) amacı, Şirket tarafından sağlanan internet ile ilgili hizmetlerin kullanılmasında Kullanıcının ve Woojin Plaimm Co., Ltd.'nin (bundan böyle "Şirket" olarak anılacaktır) hak, yükümlülük ve sorumluluklarını tanımlamaktır.
② Kullanıcı olmak isteyen bir kişi, Şirket tarafından belirlenen prosedürü uyguladıktan sonra Üyelik düğmesine tıklarsa, Kullanıcı bu Hüküm ve Koşulları kabul etmiş sayılır. 
Kullanıcının ve Şirketin Hüküm ve Koşullarda öngörülenler dışındaki hak, yükümlülük ve sorumlulukları Telekomünikasyon İş Yasası ve Kore Cumhuriyeti'nin diğer ilgili yasaları ve ticari uygulamalarına tabi olacaktır.



● Madde 2 (Kullanıcını tanımı)
① Kullanıcı, Şirkete erişen ve Şirket'in sunduğu hizmetleri Hüküm ve Koşullara uygun olarak ve Şirket üyesi olup kaydolarak alan kişiyi ifade eder.



● Madde 3 (Hüküm ve Koşullar Dışındaki Yönetmelik)
① Telekomünikasyon Çerçeve Yasası, Telekomünikasyon İş Kanunu veya diğer ilgili yasalarda Hüküm ve Koşullarda belirtilmeyen hususlar öngörüldüğünde, bu tür konularda yönetmelikler uygulanabilir.



● Madde 4 (Kullanım sözleşmesi)
① Kullanım sözleşmesi, Kullanıcının uygulamayı kullanması için Şirket'in onayı ile oluşturulacaktır.



● Madde 5 (Uygulamanın Hüküm ve Koşullara göre kullanılması)
① Başvuru sahibi, Şirket tarafından belirlenen forma göre üye bilgilerini doldurarak ve Hüküm ve Koşulları kabul etme niyetini ifade ederek üyelik başvurusunda bulunur.



● Madde 6 (Uygulamanın kullanımının onaylanması)
① Şirket, ② ve ③ hariç olmak üzere, Madde 5 uyarınca kullanım başvurusunda bulunan müşteriler için hizmet kullanım başvurularını onaylar.
② Şirket aşağıdaki durumlarda, onay üzerindeki kısıtlamaların sebepleri çözülene kadar onay sürecini durdurabilir.
   1. Servisle ilgili tesisler için yeterli kapasite olmaması
   2. Üye olmanın Şirketin teknik kapasitesi nedeniyle önemli ölçüde engellendiğinin tespit edilmesi.
③ Şirket aşağıdaki durumlarda kesinlikle onay veremez.
   1. Başkasının adını kullanarak başvurmak
   2. Yanlış kullanıcı bilgileri ile başvurmak
   3. Başvurunun toplumun hukuk ve düzenini veya iyi ahlakını baltalamak amacıyla yapılması
   4. Şirket tarafından belirlenen diğer başvuru şartlarının karşılanmaması



● Madde 7 (Kullanıcı Adı Verilmesi ve Değiştirilmesi)
① Şirket, Hüküm ve Koşullarda öngörüldüğü şekilde Kullanıcıya bir kullanıcı adı verir.
② Kullanıcı adı, aşağıdaki durumlarda müşterinin veya Şirketin talebi üzerine değiştirilebilir.
   1. Kullanıcı adı, kullanıcının telefon numarasını veya kimlik numarasını içerdiğinden Kullanıcının gizliliğini ihlal etme riski varsa
   2. Başkalarına veya kamu ahlakına aykırı ise
   3. Başka makul nedenler varsa
③ Kullanıcı, üçüncü bir tarafın kullanıcı adını kullanmasına izin vermemeli ve kullanıcı adını ve parolasını korumak için gerekli özeni göstermelidir.



● Madde 8 (Kullanıcı Bilgilerinin Değiştirilmesi)
① Kullanım sırasında girilen Kullanıcı bilgilerinin değişmesi durumunda, Kullanıcı düzeltmeyi çevrimiçi yapmalı veya Şirkete bildirmelidir ve bu tür bilgilerin değiştirilmemesi nedeniyle ortaya çıkan sorunlardan Kullanıcı sorumludur.



● Madde 9 (Şirketin Yükümlülükleri)
① "Şirket", Hizmetin sağlanmasıyla ilgili olarak edindiği Kullanıcının kişisel bilgilerini, Kullanıcının izni olmadan başkalarına sızdıramaz, bildiremez veya dağıtamaz ve hizmetle ilgili meseleler dışında başka bir amaç için kullanamaz.
Ancak, aşağıdaki durumlar istisnadır.
   1. Telekomünikasyon Çerçeve Yasası gibi yasalara uygun olarak bir devlet kurumundan talep olduğunda
   2. Hukuki soruşturma için gerekli olduğunda veya Bilgi ve İletişim Etik Kurulu'ndan bir talep olduğunda
   3. Diğer ilgili yasalarda öngörülen prosedürlere uygun bir talep olduğunda
② Şirket, özel bir neden olmadıkça Hizmeti sağlayan tesislerin bakımını ve onarımını her zaman çalışır bir durumda yapmalıdır.



● Madde 10 (Kullanıcının Yükümlülükleri)
① Kullanıcı, Hizmeti kullanırken aşağıdaki eylemlerden herhangi birini gerçekleştirmemelidir.
   1. Başka bir üyenin kimliğinin yasadışı kullanılması
   2. Hizmetten elde edilen bilgilerin, Şirketin izni olmadan Kullanımı dışındaki amaçlarla kopyalanması, değiştirilmesi, yayımlanması veya başkalarıyla paylaşılması
   3. Şirketin veya başkalarının telif hakları da dahil olmak üzere diğer hakların ihlal edilmesi
   4. Kamu düzenini ve ahlakını ihlal eden bilgi, ifade, şekil vb. kullanılması
   5. Suçla ilgili olduğu açıkça belirlenen eylemlerin gerçekleştirilmesi
   6. İlgili yasaları ihlal eden eylemlerin gerçekleştirilmesi
   7. Şirketin uygunsuz gördüğü diğer eylemlerin gerçekleştirilmesi
② Kullanıcı ilgili yasa ve yönetmeliklere, Hüküm ve Koşullarda öngörülen hususlara, kullanım yönergelerine uymalıdır.
③ Kullanıcı, Duyuru bölümünde yer alan veya ayrı olarak duyurulan her konu için Şirket tarafından yayınlanan kullanım kısıtlamalarına uymalıdır.
④ Kullanıcı, Şirketin önceden izni olmadan herhangi bir ticari faaliyette bulunamaz.



● Madde 11 (Hizmet ücreti)
① Şirket tarafından verilen hizmet ücretsizdir. Ancak, Şirket daha sonra ücrete dayalı bir hizmete dönüştürebilir ve bununla ilgili belirli konular için, üyelerin görüşleri ücretle ilgili bir standart oluşturmak için toplanacaktır.



● Madde 12 (Hizmet saatleri)
① Kullanıcı, Şirketin işi veya teknik bir engeli veya diğer özel nedenleri olmadıkça, Hizmeti 365 gün 24 saat kullanabilir. Bununla birlikte, Şirket, ekipman denetimi gibi gerekli durumlarda veya ekipman arızası durumunda Hizmet kullanımının tamamını veya bir kısmını kısıtlayabilir.




● Madde 13 (Hizmet kısıtlaması ve Askıya Alma)
① Şirket, savaş, doğal afet veya ulusal acil durum gibi diğer mücbir sebepler veya Telekomünikasyon hizmet sağlayıcıları tarafından Telekomünikasyon İş Yasası uyarınca telekomünikasyon hizmetinin askıya alınması durumunda Hizmetin tamamını veya bir kısmını kısıtlayabilir veya askıya alabilir.
② Şirket, Paragraf 1 hükümlerine uygun olarak Hizmetin kullanımını kısıtladığında veya askıya aldığında, Kısıtlamanın nedenini ve süresini gecikmeden Kullanıcıya bildirmek zorundadır.



● Madde 14 (Hizmetin İptali)
① Kullanıcı kullanım sözleşmesini iptal etmek istediğinde, Kullanıcının kendisi Şirkete çevrimiçi olarak iptal başvurusunda bulunmalıdır.



● Madde 15 (Hizmetin kullanımına ilişkin kısıtlamalar)
① Şirket, Kullanıcı aşağıdaki eylemlerden herhangi birini gerçekleştirirse, önceden haber vermeden Hizmetin kullanımını kısıtlayabilir.
   1. Başka bir kişinin kullanıcı adını ve şifresini çalması durumunda
   2. Hizmetin işleyişini kasıtlı olarak engellemesi durumunda
   3. Kamu düzenine ve ahlakına aykırı içeriklerin kasıtlı olarak dağıtılması durumunda
   4. Kullanıcının Hizmeti ulusal çıkara veya sosyal kamu yararına zarar vermek amacıyla kullanması veya bunu planlaması durumunda
   5. Başkalarının itibarını zedeleyen veya başkalarına iftira atan bir eylemde bulunması durumunda
   6. Hizmetin düzenli çalışmasına müdahale etmek amacıyla çok miktarda bilgi veya reklam bilgisi iletilmesi durumunda
   7. Bilgi ve iletişim tesislerinin arızasına veya yıkımına neden olan bilgisayar virüsü programlarının dağıtılması durumunda
   8. Şirketin, diğer kullanıcıların veya başkalarının fikri mülkiyet haklarının ihlal edilmesi durumunda
   9. Bilgi ve İletişim Etik Kurulu gibi harici bir kuruluştan düzeltme talebi olduğunda veya seçim komisyonu tarafından yasa dışı bir seçim kampanyasıyla ilgili olarak yorumlandığında
   10. Başka bir kişinin kişisel bilgilerinin, kullanıcı adının ve şifresinin yasadışı kullanılması durumunda
   11. Şirket bilgileri kullanılarak elde edilen bilgiler, Şirket'in önceden izni olmadan çoğaltıldığında, dağıtıldığında veya ticari olarak kullanıldığında
   12. Kullanıcı bir ilan panosunda pornografik materyal yayınladığında veya bir porno web sitesine bağlantı verdiğinde
   13. Diğer kullanım koşullarının ve Şirket tarafından belirlenen, Hüküm ve Koşullar da dahil olmak üzere ilgili yasa ve yönetmeliklerin ihlali durumunda



● Madde 16 (Tazminat)
① Şirket, Kullanıcının beklenen karı elde edememesi veya verilerin seçilmesi veya kullanılmasından kaynaklanan zararlar nedeniyle sorumluluktan muaftır.
② Şirket, Kullanıcıdan kaynaklanabilecek nedenlerden dolayı bir arıza durumunda sorumluluktan muaftır.
③ Şirket, Kullanıcı tarafından gönderilen veya iletilen verilerin içeriği ile ilgili sorumluluktan muaftır.
④ Şirket, malların kullanıcılar arasında veya kullanıcılar ve üçüncü taraflar arasında Hizmet aracılığıyla alınıp satılması durumunda sorumluluktan muaftır.
⑤ Şirket veri depolama ve iletimden sorumlu değildir ve veri kaybı durumunda sorumluluktan muaftır.
⑥ Şirket, doğal afetler veya diğer mücbir sebepler nedeniyle Hizmeti sağlayamaması durumunda Hizmetin durdurulmasında sorumluluktan muaftır.
⑦ Şirket, kullanıcılardan kaynaklanabilecek nedenlerden dolayı Hizmetin kullanımına yönelik engeller nedeniyle sorumluluktan muaftır.
⑧ "Şirket", Şirket tarafından sağlanan Hizmet ağı aracılığıyla paylaşılan bilgilerin güvenilirliği veya doğruluğunda sorumluluktan muaftır.



● Madde 17 (Yetkili mahkeme)
① Ücret gibi hizmetin kullanımından kaynaklanan anlaşmazlıklarda, Şirket merkez ofisinin bulunduğu yerdeki yargı yetkisine sahip olan mahkeme yetkili mahkeme olacaktır.



● Zeyilname
Bu Hüküm ve Koşullar Ekim 2009'dan itibaren geçerlidir ve Ekim 2009'dan önce uygulanan önceki hüküm ve koşullar bu Hüküm ve Koşullar ile değiştirilir.

Woojin Plaimm CEO : Kim Ik-hwan
Address : Woojinplaimm-ro 100, Jangan-myeon, Boeun-gun, Chungbuk (28913)
FAX : +82 043-543-1420
TEL : +82 043-540-9000
E-mail : info@wjpim.com

Copyright © 2020 WOOJINPLAIMM CO., LTD. ALL RIGHTS RESERVED.