Pusat Pelanggan

Soalan Lazim

Cari apa sahaja yang anda ingin tahu.

Bagaimana jika tiada jawapan kepada soalan anda?

Soalan Lazim Senaraikan

  1. QDi manakah saya boleh mendapatkan maklumat seperti syarat penggunaan dan dasar operasi?

    Anda boleh menyemak pelbagai terma dan syarat serta maklumat dengan memilih butang tetapan selepas memilih bar menu di bahagian atas sebelah kiri.

  2. QBolehkah saya membatalkan pemberitahuan tolak?

    Anda boleh membenarkan atau membatalkan pemberitahuan tolak dengan memilih butang tetapan selepas memilih bar menu di bahagian atas sebelah kiri.

  3. QApakah yang berlaku kepada sejarah jika perubahan berlaku, seperti pembawa telefon mudah alih/peranti perubahan dan memuat turun semula?

    Melainkan anda ingin membatalkan keahlian anda, anda boleh log masuk dengan ID berdaftar sedia ada anda dan sejarah anda akan disimpan seperti sedia ada.

  4. QApakah yang berlaku kepada rekod saya sebelum ini jika saya membatalkan keahlian saya?

    Menurut Akta Perlindungan Maklumat Peribadi, sejarah sebelumnya akan hilang. 

    Jika perlu, anda boleh menyemak sejarah dengan menghubungi pusat pelanggan.

  5. QAdakah mungkin untuk menyemak maklumat dalam apl jika tiada pemprosesan semasa proses A/S?

    Jika tiada pemprosesan, ia muncul sebagai status lawatan semula dalam menu kemajuan dan pusat pelanggan menugaskan semula kakitangan kepada pemprosesan A/S.

  6. QBolehkah butiran laporan keputusan disemak hanya melalui apl?

    Anda boleh menyemak laporan hasil dalam apl dan e-mel berdaftar.

    Walau bagaimanapun, anda hanya boleh melihat laporan hasil apl sebelum 15 hari dan hanya sejarah laporan hasil yang mempunyai berlalu 15 hari. Ada.

    Jika anda memerlukan kandungan tersebut, anda boleh memintanya melalui e-mel.

  7. QBagaimanakah cara saya mengesahkan jika telefon bimbit itu tiada dalam nama saya?

    ID Apl SPEED CLUB ialah ID unik untuk setiap syarikat pelanggan dan ia mungkin berlaku jika pekerja itu milik syarikat pelanggan.

    Jika perlu, anda boleh memprosesnya di pusat pelanggan dengan mengisi sijil meterai korporat dan perjanjian pendaftaran.

  8. QTidak boleh memasang apl pada iPhone?

    Pada masa ini, pembangunan hanya untuk Android.

    Kami merancang untuk membangunkan pengurus iPhone dan luar negara supaya mereka boleh memohon A/S menggunakan tapak web pada masa hadapan.

  9. QBagaimanakah cara menukar kenalan utama?

    Pilih butang tetapan maklumat orang yang bertanggungjawab pada skrin Maklumat Saya, semak orang yang bertanggungjawab yang ingin anda ubah dan pilih butang edit.

    Selepas itu, semak orang yang bertanggungjawab utama pada skrin dan orang bertanggungjawab utama yang sedia ada meneruskan dengan pengesahan identiti Ia akan diedit.

  10. QBerapakah bilangan wakil pelanggan yang boleh didaftarkan?

    Anda boleh mendaftar sehingga 5 orang.

  11. QBagaimanakah cara saya membatalkan permohonan A/S?

    Jika anda mengklik butang Status Penerimaan, sejarah penerimaan dipaparkan.

    Anda boleh membatalkan penerimaan dengan memilih Lihat Butiran untuk aplikasi yang ingin anda batalkan.

    (Status sedang diproses. , ia tidak boleh dibatalkan apabila kerja selesai.)

  12. QBagaimana jika maklumat hubungan pelanggan berbeza semasa memohon A/S?

    Anda boleh mengedit atau menambah maklumat dengan memilih tetapan maklumat orang yang bertanggungjawab pada skrin maklumat ahli.

  13. QApakah pra-penyelesaian?

    Pra-penyelesaian ialah fungsi yang pakar acuan suntikan mendiagnosis berdasarkan A/S yang diterima dan menyelesaikannya melalui perundingan teknikal melalui wayar.

  14. QApakah yang perlu saya lakukan jika saya tidak mengetahui simptom yang tepat dalam medan input gejala apabila menerima A/S?

    Pilih klasifikasi simptom dan nilai klasifikasi utama seperti yang lain, dan masukkan simptom mudah dalam medan simptom terperinci.

  15. QApakah yang perlu saya lakukan jika produk yang saya miliki tiada dalam senarai pada masa A/S?

    Anda boleh menambah produk dengan menghubungi pusat pelanggan (1644-0990).

Woojin Plaimm CEO : Kim Ik-hwan
Address : Woojinplaimm-ro 100, Jangan-myeon, Boeun-gun, Chungbuk (28913)
FAX : +82 043-543-1420
TEL : +82 043-540-9000
E-mail : info@wjpim.com

Copyright © 2020 WOOJINPLAIMM CO., LTD. ALL RIGHTS RESERVED.