Pusat Pelanggan

Soalan Lazim

Cari apa sahaja yang anda ingin tahu.

Bagaimana jika tiada jawapan kepada soalan anda?

Soalan Lazim Senaraikan

  1. QApakah proses perkhidmatan pelanggan?

    Anda boleh menyemaknya dalam menu [Pengenalan Syarikat - Global Woojin - Speed ​​​​Club] dan prosedur perkhidmatan pelanggan adalah seperti berikut.

    ① Daftar maklumat aplikasi Speed ​​​​Club APP

    ②Perundingan teknikal dengan pakar teknikal mesin pengacuan suntikan

    ③ Penugasan jurutera

    ④ Diagnosis di tapak dan pembaikan jurutera yang bertanggungjawab

    ⑤ Penyelesaian perkhidmatan pantas

    Apabila menggunakan APP, anda boleh mengalami pelbagai perkhidmatan yang mudah seperti semakan kemajuan masa nyata dan pertanyaan sejarah keputusan perkhidmatan.

    Jika perlu ☎ 1644-0990 Anda boleh menyambung ke bilik kawalan bersepadu.

  2. QSaya ingin tahu tentang caj perkhidmatan, tempoh jaminan, dsb.

    Anda boleh menyemak butiran dengan mengklik butang peraturan operasi perkhidmatan di bahagian bawah menu [Pengenalan Syarikat - Global Woojin - Speed ​​​​Club].

    Maklumat caj perkhidmatan, piawaian pengiraan tempoh jaminan, dan jaminan kualiti untuk bahagian tertentu Anda boleh menyemak maklumat standard.

  3. QApakah nombor telefon dan waktu operasi bilik kawalan bersepadu?

    Bilik Situasi Bersepadu Woojin Plaim beroperasi seperti berikut.

    - Nombor telefon: ☎1644-0990

    - Waktu operasi: 08:00~18:00

Woojin Plaimm CEO : Kim Ik-hwan
Address : Woojinplaimm-ro 100, Jangan-myeon, Boeun-gun, Chungbuk (28913)
FAX : +82 043-543-1420
TEL : +82 043-540-9000
E-mail : info@wjpim.com

Copyright © 2020 WOOJINPLAIMM CO., LTD. ALL RIGHTS RESERVED.