Müşteri Merkezi

SSS

Öğrenmek istediğiniz her şeyi aratın

Sorunuzun cevabı yoksa?

SSS Liste

  1. QKullanım koşulları ve çalışma politikası gibi bilgileri nerede bulabilirim?

    Sol üstteki menü çubuğunu seçtikten sonra ayarlar düğmesini seçerek çeşitli hüküm ve koşulları ve bilgileri kontrol edebilirsiniz.

  2. QPush bildirimlerini iptal edebilir miyim?

    Sol üstteki menü çubuğunu seçtikten sonra ayarlar düğmesini seçerek push bildirimlerine izin verebilir veya iptal edebilirsiniz.

  3. QCep telefonu operatörü/cihaz değişikliği ve yeniden indirme gibi bir değişiklik olursa geçmişe ne olur?

    Üyeliğinizi iptal etmek istemiyorsanız mevcut kayıtlı kimliğinizle giriş yapabilirsiniz ve geçmişiniz olduğu gibi korunacaktır.

  4. QÜyeliğimi iptal edersem önceki kayıtlarıma ne olur?

    Kişisel Bilgilerin Korunması Yasası'na göre, önceki geçmiş kaybolacaktır. 

    Gerekirse müşteri merkeziyle iletişime geçerek geçmişi kontrol edebilirsiniz.

  5. QA/S işlemi sırasında herhangi bir işlem yapılmazsa uygulamadaki bilgileri kontrol etmek mümkün müdür?

    İşlem yoksa, ilerleme menüsünde yeniden ziyaret durumu olarak görünür ve müşteri merkezi, personeli A/S işlemeye yeniden atar.

  6. QSonuç raporu detayları sadece uygulama üzerinden kontrol edilebilir mi?

    Uygulamada ve kayıtlı e-postada sonuç raporunu kontrol edebilirsiniz.

    Ancak, uygulamanın sonuç raporunu yalnızca 15 gün öncesine kadar ve yalnızca sonuç raporunun geçmişini görüntüleyebilirsiniz. 15 gün geçti. Var.

    İçeriğe ihtiyacınız varsa, e-posta ile talep edebilirsiniz.

  7. QCep telefonunun benim adıma olmadığını nasıl doğrularım?

    SPEED CLUB Uygulama Kimliği, her müşteri şirketi için benzersiz bir kimliktir ve çalışanın müşteri şirkete ait olması mümkündür.

    Gerekirse müşteri merkezinde doldurarak işlem yapabilirsiniz. kurumsal mühür sertifikası ve kayıt sözleşmesi.

  8. QUygulamaları iPhone'a yükleyemiyor musunuz?

    Şu anda geliştirme yalnızca Android içindir.

    Gelecekte web sitesini kullanarak A/S'ye başvurabilmeleri için iPhone ve denizaşırı yöneticiler geliştirmeyi planlıyoruz.

  9. QAna kişiyi nasıl değiştiririm?

    Bilgilerim ekranında sorumlu kişi bilgisi ayar düğmesini seçin, değiştirmek istediğiniz sorumlu kişiyi işaretleyin ve düzenle düğmesini seçin.

    Bundan sonra, sorumlu ana kişiyi kontrol edin. ekran ve mevcut asıl sorumlu kişi kimlik doğrulaması ile ilerler Düzenlenecektir.

  10. QKaç müşteri temsilcisi kaydedilebilir?

    En fazla 5 kişi kaydedebilirsiniz.

  11. QA/S başvurusunu nasıl iptal edebilirim?

    Alım Durumu düğmesini tıklarsanız, alım geçmişi görüntülenir.

    İptal etmek istediğiniz uygulama için Ayrıntıları Görüntüle'yi seçerek alımı iptal edebilirsiniz.

    (Durum işleniyor. , iş bittiğinde iptal edilemez.)

  12. QA/S için başvururken müşteri iletişim bilgileri farklıysa ne olur?

    Üye bilgileri ekranında sorumlu kişi bilgisi ayarını seçerek bilgileri düzenleyebilir veya ekleyebilirsiniz.

  13. QÖn çözünürlük nedir?

    Ön-çözme, bir enjeksiyon kalıplama uzmanının alınan A/S'ye göre tanı koyduğu ve kablo üzerinden teknik danışmanlık yoluyla çözdüğü bir işlevdir.

  14. QA/S alırken belirti giriş alanındaki tam belirtileri bilmiyorsam ne yapmalıyım?

    Semptom sınıflandırmasını ve diğer olarak ana sınıflandırma değerini seçin ve ayrıntılı semptom alanına basit bir semptom girin.

  15. QA/S zamanında elimdeki ürün listede yoksa ne yapmalıyım?

    Müşteri merkeziyle (1644-0990) iletişime geçerek ürün ekleyebilirsiniz.

Woojin Plaimm CEO : Kim Ik-hwan
Address : Woojinplaimm-ro 100, Jangan-myeon, Boeun-gun, Chungbuk (28913)
FAX : +82 043-543-1420
TEL : +82 043-540-9000
E-mail : info@wjpim.com

Copyright © 2020 WOOJINPLAIMM CO., LTD. ALL RIGHTS RESERVED.